Wednesday, November 28, 2012

Kui kerged on su jalad?

Google

Mina olen nüüd kahe päeva jooksul 3 tundi meie joogastuudios kaasa teinud. Tunnistan, viimasest trennist on vahele jäänud enam kui kuu.
Joogaõpetaja teadis rääkida, et jooga aitab rahutut meelt kontrolli alla saada. Ma olen nõus küll päevas ühe tunni pühenduma sellele, et oma meelele õige siht anda ja seega terve ülejäänud päeva rahuliku meelega olla. Imeline on peale hommikujoogat päeva alustada- oled enesekindlam, keskendunud ja rõõmu teevad väikesed asjad =)
Pean tõdema, et esimesel joogatunnil oli keha veel kange ja painduvusest ei saanud juttugi olla. Lõunal tegin veel ühe joogatunni kaasa ja tunni lõpuks hakkas keha taaskord venitustest rõõmu tundma.
Teisipäeva lõunane joogatund oli mõnusalt energiat andev ja õpetas taaskord sügavalt hingama. Uskumatult kerge viis kõik stress ja mured endast välja saada. Lihtsalt hinga sügavalt sisse ja välja. Julgustan- tule proovi meie joogatunnis kuidas ka meel hingamisega ühendada ja tulemuseks on mõnus rahu ja head mõtted- terve päev =) Või tee proovi- kui tunned, et hakkad tasakaalust välja minema, siis hinga kolm-neli korda keskendunult sisse ja välja. Elu on lihtne, tuleb vaid hingata =) Õieti hingamine teeb jalad kuidagi kergemaks. Täitsa uskumatu, aga nii see on =)

Nautige elu!



2 comments:

  1. heippa, tahtsin küsida, et kas kuskilt oleks võimalik näha uuesti joogastuudio graafikut? kuidagi üldse ei leia seda infot praegu - sätiksin end ka käima siis! ;)

    ReplyDelete
  2. Tere Ann, ole hea, saada mulle oma mail =) Mariojasaar@gmail.com =)

    ReplyDelete