Tuesday, June 12, 2012

Läheb magusamaks




Hakkab kätte jõudma suve magusaim aeg. Ööd on valged, sääsed hakkavad vaikselt kaduma ja maja ning selle ümbrus hakkavad vaikselt sellist ilmet võtma nagu keegi elaks seal.  



Viimasteks õnnestumisteks võib pidada lõkkeplatsi ja suitsuahju valmimist. Nendest viimane sai ka see pühapäev sisse õnnistatud. Ahven ja lest said superhead. Veiniga sai vist natuke ainult üle pingutatud, sest hommikul ei saanud millegipärst suud padja küljest lahti.



Kuigi oli pühapäev, oli nädala toredaim päev. Ennemuistsel ajal kui veel sai kontoris viigipüksiga käidud oli pühapäev üks raskemaid päevi, sest nüüd võis asi ainult hullemaks minna- oli ju järgmine päev esmaspäev ja tööpäev. Seetõttu mulle mu elu praegu meeldibki, et on vabadus, saab elada ja olla just nii nagu tahad. Kui tahad öösel kell neli üles ärgata ja paki komme ära süüa- sobib. Hommikul koduõluga hambaid pesta-sobib. Magada keset päeva õunapuu all- sobib. Ja pühapäeval ennast veinist kergelt pehmeks juua-sobib.



Käes on veel teine tore aeg- jalgpalli EM. Kuigi ma ennast suureks fänniks ei pea, on siiski tore mänge jälgida. Teine pool tunneb ennast küll natuke hüljatuna  hetkel, kuid viimase paari mängu ajal on ta siiski mulle kaissu pugenud ja proovinud  aru saada mis seal siis ikka nii põnevat on vaadata                    (tegelikult ma arvan et tal on lihtsalt toas külm, aga see selleks).
Ja nii ma pean vastama küsimustele nagu -miks ei ole jalgpalluritel põlvekaitseid, sest nad ju kukuvad nii palju ning kuulama muret kohtuniku pärast-vaeseke peab kogu aeg kaasa jooksma, aga ei saa üldse palli puutuda.  Ja nii me siis elutähtsate asjade üle arutleme...



Jesper

No comments:

Post a Comment