Wednesday, March 21, 2012

Kodused shokolaaditahvlid


 

Meil on nii, et midagi magusat peab koguaeg kodus olema. Muidu võib juhtuda, et kõik muud tegemised jäävad pooleli ja me kas lähme kellegile külla , lootes magusale koogile  või siis võtame tee poodi ette.

Mulle meeldib väga tume shokolaad, sellest ei saa ma kunagi küllat. Nii nagu kalli ei saa kunagi Kalevi kommidest isu täis. Kodushokolaadi tegin hea rammusa, nii et  piisab paarist tükist ja magusaisu ongi täis.



  • Vali müsli vastavalt soovile. Erit hea tulemuse saad, kui seda natuke ahjus röstid.
  • Mina kasutasin meega rõstitud müslit.
  • Tumedat maheshokolaadi.
  • Mõnele tahvlile võid lisada ka kaneeli.

Esmalt vali välja anum, mille sisse oma shokolaadid valad. Mina leidsin vanad karbikaaned, nende  sisse asetasin küpsetuspaberi. Raputa põhja peale natuke müslit.



Sulata keskmisel kuumusel shokolaad. Mina kasutasin kookosõli, ent hästi sobib ka tavaline või. Valmistasin iga tahvli jaoks eraldi shokolaadirmassi, et siis erinevaid maitsetid katsetada.

Nii valmisid neli erinevat shokolaadimassi:

Tume shokolaad ja kookosõli
Tume shokolaad, kookosõli ja kaneel
Tume shokolaad piima ja võiga
Tume shokolaad piima, või ja kaneeliga

Selle magustoidu valmistamise puhul on see hea asi, et jahedate temperatuuride juures tahkub shokolaad kiiresti. Peakski vist piiluma minema, kas sahvri laua peal ehk shokolaadid juba valmis...

No comments:

Post a Comment