Wednesday, June 20, 2012

Mesilasvahaküünlad

Mind on alati võlunud erinevad küünlad. Minu jaoks tekib küünlavalguses ruumi eriline rahu ja energia. Talvel ei saagi õhtuid nii mööda saata, et ma kas või ühe küünla ei süütaks. Ent nüüd, suvel , muudan toa hubasemaks siis, kui õues on hall ja vihma kallab oavarrest. Siis on toas pehme kollane kuma. Vaikselt põleb küünal, mille leek ei kustu tuule tõttu, mis õues puid rapsib. 


Austraalias elades tutvustas mulle üks sisustuspoe müüa, miks just valida mesilasvahast tehtud küünal.Ma polnud ise selle peale tulnudki, et tavalised küünlad võivad õhu toas jääkainetega täita.  Ma ei hakka kirjutama, mida kõike üks küünal eraldab põlemise käigus aga olgu öeldud, midagi head selles ei ole.
Ent mesilasvaha küünal on looduslik ja nagu puhtast loodusest tulnud asjadele omane on sellisetel küünaldel hulganisti häid omadusi.


Näiteks muudab mesilasvahaküünal ruumi täis negatiivseid ioone. See puhastab õhku, sama moodi nagu seda teeb raju vihmatorm õues. Just negatiivsete ioonide tõttu tunneme , kui hea õhk on mere ääres.
Samuti mesilasvaha küünlad rahustavad, seega on hea neid põletada magamistoas. Tasakaalustvad hormoone, leevendavad allergiat ja nii edasi ja nii edasi. Ühesõnaga- üks väärt kraam looduselt!
Mind võlub ka nende looduslik päikesesoe kollane toon ja eriliselt magus aroom. Ja nii ma siis otsustasin ise mesilaste moosist küünlaid valmistada. Jagan seda ka teiega.
Ostisn loomapoest kõrjepõhja. Immutaisn puuvillast lõnga sulavahas. Keerasin küünla rulli ja valmis ta oligi. 
See on ikka nii ,et head asjad on tegelikult imelihtsad! 







See on ikka nii ,et head asjad on tegelikult imelihtsad! 
Namaste!

No comments:

Post a Comment