Sunday, April 15, 2012

Sellel nädalal



 Sai meie õuekemps kalli loomingulise meele abil olulise sisekujunduselemendi.


Kui kellegil on häid ideid vaja, siis nüüd on teada, kus kohas need sünnivad! Usun, et päris kuldidee puhul võib pirn lausa põlema minna!


Jättis vati-ilm meiega seekord hüvasti. Loodetavasti!



Flirtis varakevadine hämarik


Ilmus meie kööki jääkaru. Leidisin ta vahetult enne nõudepesu lõikelaualt. Ta oli tehtud hapukoorest. Et ta päris pimedas ei kobaks, lisasin talle pipraterad.Ei, mul ei ole igavad nõudepesud, mul on omad momendid!



 Muutusid hiired eriti julgeks. Aga plehku sai!



Nägime pesitsevaid kurgi mõned kilomeetrit meie kodu uuest kurepesast. Meil on väike kuremure, tuleb või ei tule? 



Meelitas päike terveks päevaks õue. Ja saatis pidulikult lume.



Tuli kevad mulla alt välja. Ja siis läks õide.Sel päeval siniselt.




Lasin ma liblika valla. Lendas koos teistega ja tegi kevadetantsu. Siis naases paari tundi hiljem, et mulle ennast näidata ja kinnitust anda, ta jääb ellu- või vähemalt nii ma tahan arvata. Talle ei taha tuult tiibasesse soovida, talle soovin päikest tiibadesse!


 Tegin ma hommikuse karuburksi.


Olin ma tänulik emale ja isale, kes nii palju toredaid seemneid meile tõid. Nüüd ootan, et nad mulla alt ärkaksid.


Olidki konnad tee peal! Jalgrattaga polnud raske neile teed anda!



Sõitsime 6km ratastega oma küla poodi. 



Viisin ma stuudio õue. Kevad inspireerib!



Oli päevades kollast rohkem kui halli. Just nii, nagu meile meeldib.

Namaste!




No comments:

Post a Comment